Gränna

2012-07-24 @ 19:15:16
Hej jag har inte haft tid att blogga för jag har varit i Gränna och jag hann inte göra ett inlägg innan vi åkte för vi var ganska stressade då och jag kom hem sent på kvällen igår.
Jag var där med mamma Hans (mammas pojkvän) Jonna och Tindra (Hans dotter).
Vi åt mycket godis och god mat så det var ju bra men det kunde ha varit bättre väder.
Första dagen var vi bara i Gränna och köpte godis andra dagen åkte vi till Visingsö där åkte vi häst och vagn.
Här kommer lite bilder från det.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå ellen du har det allt kul utan mig :( nej skoja det såg gott utttt i gränna med all polka. love Malin:)

Svar: Ja det var det. vi ses idag.
ellentallberg.blogg.se

2012-08-03 @ 09:40:24
Postat av: malin

<3 ses i dag

2012-08-03 @ 09:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0