Halland

2012-11-05 @ 17:04:00
Hej igår kom jag hem från halland. Men jag orkade inte göra ett inlägg då.
Så jag gör det nu.
I torsdags åkte vi ju till halland. När vi kom fram var det sent så vi åt lite mat sen bäddade jag, Jonna, Linn och Yasmine ute i stugan. Sen gick vi och la oss.
 
På fredagen åkte vi till Gekås.
Jag köpte lite kläder och sånt det kommer bilder på det.
På kvällen tittade vi på X faktor och hade någon grej på näsan som skulle ta bort täppta porer
 
På lördagen var det lite släktträff kan man säga vi åt god mat och fikade.
Och Yasmine och Linn åkte hem så Jonna och jag sov inne i huset sista natten.
 
På söndagen fotade Jonna och jag på farmors och farfars nya kattungar och jag fotade grisarna.
Sen åkte vi hem.
 
Nu ska jag göra läxa och ge kaninerna mat och vatten.
Här kommer lite bilder från helgen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0