Kära lilla Lillan

2012-09-22 @ 21:09:43
Hej idag gick jag till pappa och tittade på en film. Sen lagade vi mat sen gick jag ut till kaninerna för att ta hand om dem. Så jag fyller nytt vatten till alla och märker inte att Lillan inte var där.
Sen gav jag Rufus och Morris mat. När jag skulle ge Lillan mat så tittade jag in i hennes bur och då såg jag henne ligga helt stilla i buren. Jag blev ju rädd men jag förstog att hon var död för att hon hade betett sig lite konstigt på senaste tiden. Hon har inte ätit eller drukit så myket och så har hon för det mästa suttigt still.
Men så jag sprang in till pappa jonna och mamma och berätta det så de följde med ut. Och hon var död.
Det var inte alls kul.
Men vi bestämde oss för att begrava henne i kväll.
Så pappa hämtade spade och började gräva medans jag och Jonna plockade blommor.
Det var lite svårt att hitta några finna blommor men vi hittade några.
Sen gick vi till buren och jag plockade upp lilla söta Lillan och bärde henne till gravplatsen.
Sen begravde vi henne. Det var sorglit.
Men nu är hon nog hos Gud. Hoppas att hon har det bra där.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-09-24 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0