Kolakakor

2012-09-19 @ 20:34:26
Hej igår var jag med Malin. Vi bakade kolakakor. De blev jätte goda fast jag fick ont i halsen.
Idag var jag med Malin en liten stund sen åkte jag ham till mamma. Då fick jag gå ut med Ebba jag gick till pappa. Där blev jag så trött så jag somnade i pappas säng.
När jag vaknade var dert mörkt ute.
Så jag gick ut till kaninerna och tog dem lite fort.
Sen cyklade jag till mamma. Jag var lite rädd eftersom att det var mörkt.
Men jag kom hem iallafall.
Men jag känner mig lite sjuk men jag får väll hoppas att jag är frisk imorgon. För att vi har prov och jag vill ju inte komma efter.
Men här kommer bil derna på mig och Malin och kakorna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0