Anton i Motala! <3

2013-08-06 @ 17:58:47
Hej, igår var jag och Malin i Motala och tittade på Anton. Han var as grym som vanligt!
Det var tredje gången jag ser honom. När vi kom dit köpte vi de saker vi skulle ha med Anton, jag hade tänkt att köpa en tröja men den kostade 200 kr så jag köpte den inte. Men nästa gång ska jag nog göra den och sen vill jag köpa en tyg påse som finns med honom på, så det gör jag nog också nästa gång.
 När vi hade köpt sakerna gick vi och ställde oss nedanför scenen.
Där väntade vi i en timme, sen kom Anton! Vi stod rätt så långt fram så vi såg väldigt bra.
Anton var helt fantastisk! Hans röst är helt underbar, hans leende bländade och hans ansikte var helt perfekt.
Efter hans uppträdande ställde vi oss i kö till signeringen. Det tog inte alls lång tid i kön till signeringen.
När vi kom fram blev vi så nervösa så vi vågade knappt säga något.
Men några ord fick vi fram. Jag hade tänkt att säga grattis för att han fyller år imorgon, men det glömde jag när jag stod där framme :/
Det var i alla fall en as grym dag! Att få träffa Anton är helt underbart! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0