Frida tidning

2013-08-30 @ 21:12:00
Jag gick hem från skolan idag, jag brukar cykla men tog sällskap men Agnes, Wilma och Martina istället.
Så det var trevligt! När jag kom hem åt jag två mackor jätte fort sen kom mamma och hämtade mig.
Vi skulle till mormor och morfar och hämta en tv som vi har fått av dem, jätte snällt!
Sen åkte vi vidare till affären och köpte mjölk och en Frida tidning. Jag ville ha den för att finaste Anton Ewald var med i den. Då måste man ju bara köpa den! ;)
Efter vi hade handlat åkte vi hem och gick ut och gick med Pi. Om nu undrar varför vi inte rider våra hästar just nu är det för att den ena har ont i ryggen och den andra har ont i hoven. Men det ska komma ut en tjej snart och massera och laser behandla dem. Men ni får ha en trevlig kväll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0