Måla

2013-08-08 @ 17:25:06
Hej, idag har jag och min syster Jonna målat i stallet. Vitt ska det bli! Men färgen är inte så bra, för när man målar förvinner färgen som man redan har målat dit. Men det är bara att måla på ännu mer färg.
Regnar gör det också idag! En riktigt tråkig dag är det! Jag vill inte att sommaren ska ta slut!
 
Jag har försökt att ladda upp videon med svaren hela dagen men det har inte funkat.
Det blev 95% klart men sen stannade det och nu står det att det är 173minuter kvar.
Men det har det stått ett tag nu, så framåt går det inte! Det är för att vi inte har så bra internet hos mamma, men imorgon ska jag till pappa och där har vi bättre internet. Så imorgon kommer förhoppningsviss videon upp :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0