Ny ögonbrynspenna!

2013-08-19 @ 20:50:00
Idag kom pappa och Jonna hem från Karlskoga och hade med sig en ögonbrynspenna till mig.
Det var precis vad jag behövde, för min är snart slut. Det var så kul för att jag pratade med några av mina kompisar idag om att jag hade lite smått panik för att min gamla  penna snart var slut.  
De sa att jag skulle åka in till Karlskoga och köpa en ny, men jag är ju inte där så ofta :/
Sen kommer Jonna och pappa hem med en penna till mig.
Då blev jag så glad! Annars skulle jag fått gått med vita ögonbryn till skolan. Haha!
Det är något jag hatar, när ögonbrynen försvinner liksom. Jag har jätte ljusa bryn själv. Antingen måste jag färga eller måla dem. Jag tycker att det är bättre att färga, för jag brukar inte ha så lång tid på morgonen att fixa mina bryn. Då är bättre om de redan är klara :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0