Rockbjörnen 2013

2013-08-29 @ 18:58:00
Hej alla! Har varit i skolan idag.
Det var inte så kul, för det första var det bara tråkiga lektioner typ och för det andra kände jag mig lite utanför.
Men så kan det vara ibland. Efter en skolan cyklade jag hem, tittade på tv, åt nudlar och nu har jag precis börjat med läxan. 
 
Igår var det ju rock björnen. Jag tyckte att Anton var värd att vinna en björn i alla fall, men men...
Det kommer nya chanser nästa år. Han blev ju nominerad och bara det är ju jätte bra!
Jag är jätte stolt över honom!
 
Här är resultats listan från rockbjörnen 2013:
 
Årets svenska låt: Håkan Hellström "Det kommer aldrig vara över för mig"
Årets utländska låt: Passenger "Let her go"
Årets genombrott: Zara Larsson
Årets manliga artist: Håkan Hellström
Årets kvinnliga artist: Zara Larsson
Årets livegrupp: Mando Diao
Årets svenska konsert: Håkan Hellström
Årets hårdrock/metal: Sabaton
 
Denna bild tog jag för en stund sen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0