Sommar

2013-08-02 @ 20:25:54
I natt drömde jag att jag träffade Josh Hartnett i Eskilstuna!  Jag pratade och tog bild med honom.
Det var helt fantastiskt! Men sen vaknade jag och drömmen var över :( Man blir så ledsen när man vaknar och inser att det bara var en dröm, om det var en bra dröm alltså, om det var en dålig dröm blir man ju bara glad när man vaknar ;)
 
När jag hade ätit lite frukost gick pappa och jag ut och sprang. Det var jätte jobbigt idag, gick inte alls bra.
När vi hade kommit tillbaka från rundan åkte vi till mormor och morfar för att bada.
Det var riktigt skönt i vattnet. När vi hade badat åkte vi hem till mamma. Så nu är jag hos mamma.
Har precis varit ute och fotat Jonna och hästarna. Fina bilder blev det så om ni vill se dom får ni gå in HÄR .
I kväll ska jag nog gå ner till vattnet och bada :)
 
Frågestunden är fortfarande igång så det är bara och fråga. Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0