Känner mig duktig

2013-12-09 @ 20:06:31
Jag gick direkt till pappas jobb efter skolan för att skriva klart min uppsats som jag har i so. Jag skulle egentligen ha gjort klart det idag på so lektionen. Men det hann jag inte så då fick jag ta hem och jobba. Anledningen till att jag gjorde läxan på pappas jobb var för att vi inte har en bra skrivare hemma, då är det ju bra att jag får använda skrivaren på pappas jobb. Jag var nästan kvar sist av alla som jobbade där idag. Pappa gick hem precis när jag kom så jag satt ensam på hans kontor. Det var lite kul faktiskt, jag kände mig som en som jobbade där typ, haha! Nu är läxan klar i alla fall. Jag ska bara häfta ihop papprena och sen ska jag kanske plugga lite spanska. Nu ska jag i alla fall titta på film sen får vi se hur det blir med läxan ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0