Nya sakerna från Marieberg

2013-12-05 @ 21:17:00
Hej, kom hem från Marieberg för ett tag sen. Jag skulle köpa lite julklappar hade jag tänkt. Men det blev mest saker till mig själv. Fast jag köpte faktiska två julklappar :) Jag hinner inte skriva så mycket nu, jag har två prov imorgon och jag kan typ inget, så det är bara att sätta igång!
 
Jag köpte en låda med lite nagel saker i. De skulle vara jätte bra för naglarna och så fanns det med en hand kräm också! Så det var jätte bra! Jag köpte också en makeup setting spray, ett par ör hängen och en helt vanlig svart mössa :) Jag är väldigt nöjd över sakerna faktiskt! Speciellt nagel sakerna. Det ska bli spännande att prova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0