Jul lov

2013-01-01 @ 18:31:00
 
Hej jag har inte bloggat på länge nu, har inte haft tid.
Det har ju hänt så micket på senaste tiden.
Tex julafton, Jonnas födelsedsg, vi har åkt till Halland och ny år.
 
På julafton var vi hos mamma på morgonen sen åkte vi till pappa en stund sen åkte vi till mormor och morfar och firade med släkten.
Jag fick massor av fina julklappar men orkar inte skriva alla.
Men jag fick ett objektiv till kameran och en fjärrkontroll till kameran.
 
 
Nästa dag var det Jonnas födelsedag.
Vi hade kalas för henne.
 
 
Nästa dag åkte vi till Halland.
Där träffade vi våra släktingar och firade jul och vi var i Gkås. Jag köpte smink.
Vi åkte hem dan före nyårsafton.
 
 
När det var nyårsafton firade vi den hos Oscar och Clara.
Och så träffade vi Malin och Stina där också. För att de bor grannar.
 
 
Och idag var jag hos mormor och morfar och träffade lite släktingar.
Och nu ska jag till Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0