Trallalla

2013-01-10 @ 20:57:28
Hej i går var jag i stallet på kvällen.
Det gick bra förutom att Pi råkade bita mig :/
Det gjorde rätt så ont. Jag skulle ge henne lite hö och då råkade hon bita mig i handen.
Och idag i skolan var det ganska kul.
Förutom att jag inte hade med mig några idrotts kläder för att de var hos pappa och jag var hos mamma.
Så då fick jag gå till kyrkan och fota den på idrotten.
Sen när jag kommer tillbaka så ser jag att det är några andra som har idrotts kläder men som inte är med på idrotten iallafall.
Då blev jag lite sur för att de behövde inte gå till kyrkan.
Här kommer bilden på kyrkan och lite bilder på mig från idag och igår.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Gööllig

2013-01-11 @ 09:04:21 / URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0