Älska mig igen

2013-07-20 @ 13:49:32
Igår red jag och Jonna ut. Vi galopperade på en liten väg där det stack ut lite grenar. Och man skulle ju ha duckat där, men det gjorde inte jag så jag rev upp min arm lite. Det blev vitt, ni vet när man bara river upp lite så att det inte börjar blöda. Det var inte mer med det, vi red bara vidare. När vi kom hem berättade jag för mamma och då vänder jag på armen och ser att jag blöder lite. Så ett litet sår fick jag i alla fall.
 
Senare på dagen åkte jag, Jonna och mamma till Degerfors en stund.
Vi lämnade Jonna hos en kompis, sen åkte jag och mamma till min kompis Martina för att hämta mitt smink som jag hade glömt där senaste gången vi va. Sen åkte vi hem till pappa och satte på en film.
Filmen hette ¨Älska mig igen¨. Den var jätte bra. Lite sorglig och den var värklighets baserad.
Den handlade om ett par som var lyckligt gifta, men en natt var de med i en bil olycka. Mannen klarade sig men kvinnan hamnade i koma. När hon vaknar upp igen kommer inte hon ihåg något av de 5 senaste åren.
Om ni inte har sett den filmen borde ni göra det.
 
Idag ska jag måla stallet, måla naglarna och kanske rida :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0