Örebro

2013-07-29 @ 22:39:00
Hej! Har varit i Örebro hela dagen idag. Vi gick i staden, shoppade och tittade på de fina byggnaderna.
Jag har aldrig varit inne i staden i Örebro innan, har bara varit i Marieberg typ.
Det var väldigt annorlunda att se såna byggnader och att vägen var gjord av kullersten,  det kändes som om det var förr i tiden. Så är det inte alls i Degerfors.
Den enda byggnaden i Degerfors som liknar de som är i Örebro är nog min gamla skola.
Bruksskolan, det är en väldig mysig och gammal skola.
 
Jag köpte ju lite saker också! Det var ju rea på så mycket men man kunde ju inte köpa allt, jag måste spara pengar tills när jag ska slinga håret snart. Men några fynd blev det allt :D
Jag lägger upp bilder på det jag köpte imorgon. 
 
Jag var ute och sprang när jag kom hem från Örebro också. Det var ett tag sen. Det gick jätte bra, mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå. Men nu måste jag äta så Hej då, sov gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0