Saknar alla!

2013-07-25 @ 20:14:56
Idag har jag inte gjort så mycket. Man blir så uttråkad på sommarlovet man gör typ ingenting, träffar typ inga och orkar typ inte göra något. Jag tog mig i alla fall ut på en promenad med hundarna på några km idag. Det var skönt att komma ut lite. Det är så fint att gå vid vattnet, det är så stilla liksom.
 
Jag saknar alla mina kompisar så mycket. Det var så länge sen vi sågs! Det är det värsta med sommarlovet. Att man kommer bort från sina kompisar. Jag saknar Anton Ewald också, något enormt. Det var typ 9 veckor sen jag såg honom. Han kommer ju aldrig till en stad nära mig!! Jag blir så ledsen! :(
Men imorgon åker jag till pappa, så då kanske jag träffar några av mina kompisar :)
 
Den snyggaste killen på jorden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0