ANTON ÄR BÄST!! <3

2013-05-19 @ 12:56:23
Hej jag hann inte blogga igår för att vi kom hem rätt så sent och sen började Eurovision.
Jag tyckte att Robin skulle komma med bland topp tio i alla fall.
 
Igår var det världens bästa dag. JAG TRÄFFADE ANTON EWALD!! <3
Det var mycket bättre den här gången än när jag var i Haninge, för att han sjöng fler låtar, vi stog jätte nära och det var inte lika mycket folk. Han sjöng as bra och hans nya låtar var fantastiska.
Han sjöng Begging, Human och Can't hold back! Can't hold back var helt underbar så himla bra asså!!
Sen spelade de hans två andra låtar också med han körde inte dem live.
De hette Would that make you love me och Brand new. De var också as bra.
Men när jag kom fram och skulle få autograf så hade jag med sakerna som jag hade designat själv.
Och då sa han att jag hade snygga saker! Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga för att det var ju han på bild, jag kunde ju inte säga tack så jag bara log. Men det var en helt fantastisk dag det kunde inte bli bättre!
Gud så snygg han är asså! <3 Men här kommer lite bilder på Anton. Sen tänkte jag nog lägga ut en video.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0