Anton är min bebis inte din!!

2013-05-06 @ 20:48:55
Hej idag har dagen varit både bra och dålig.
För att jag tittade instagram och då hade Anton Ewald lagt upp en ny bild som det stod att han skulle uppträda i Örebro. Då blev jag jätte glad, sen ser jag att det står nattklubb på bilden men jag tänkte inte så mycket på det, men sen läste jag kommentarerna och de sa typ ''Varför måste det vara 18års gräns''. Så då blev jag ledsen. När han väl kommer till en stad som jag bor nära jag då ska det såklart vara 18års gräns. Usch!
 
Nej men sen när jag kom hem så hämtade jag posten och då hade mina Anton saker kommit.
Jag beställde dem för ett tag sen. Men det var en tröja och ett skal med Anton på. Sen köpte jag ett skal på mig också med en dramatisk text på. Men nu fattas bara en signering på Anton sakerna. Så vi får hoppas att jag träffar honom snart. När jag har tagit fler bilder på honom ska jag nog göra ett till skal och kanske en till tröja.
Jag bara älskar honom så mycket så att det gör ont! <3
Sen gjorde jag en smoothie idag också den blev jätte god.
 
Han är så jä**a snygg!! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0