10 saker ni kanske inte visste om mig

2013-11-05 @ 22:27:00
Hej hej, eftersom att jag har lite tråkigt tänkte jag köra en ''10 saker ni kanske inte visste om mig''!
Har aldrig gjort det innan så jag gör det nu :D
 
1. Jag har glasögon, har haft det sen jag var 4år. Jag har linser oftast för att jag trivs bäst i det.
2. Jag vill ha blont hår. Ska kanske färga det snart!
3. Jag älskar Anton Ewald och Josh Hartnett! De är mina gudar.
4. Jag vill lära mig att sminka bra, som till exempel Lauren Curtis och Linda Hallberg.
5. Jag är väldigt blyg och har rätt så dåligt självförtroende. Fast jag har fått massor av självförtroende det senaste året! Alla kommentarer jag får på instagram gör mig så himla glad och det stärks jag av jätte mycket!
6. Jag dricker kaffe.
7. Jag är nästan jämt sen till saker ;) Hehe idag höll jag på att komma försent till skolan!
8. Jag älskar att sminka mig och måla naglarna!
9. Jag har 6 hål i öronen och 1 navelpiercing.
10. Jag har ett födelsemärke på min arm som ser ut som en fisk. Jag skojar inte det gör verkligen det!
 
Bilder jag tog idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0