Äntligen fredag!

2013-11-29 @ 16:55:00
Äntligen fredag! Denna vecka har gått jätte sakta men nu är det äntligen helg. Ikväll är det ju Idol och Anton Ewald skulle ju vara med och sjunga Close up, men han ställde in eftersom att TV4 ville att han skulle sjunga Begging. Men det ville inte Anton! Han vill ju självklart köra sin nya singel och inte en 1 år gamla låt! Jag förstår varför han inte ville vara med, fast jag hade ju sett fram emot att se honom uppträda igen!
 
På söndag åker jag till Stockholm. Jag har inte varit där på länge så det ska bli jätte kul! Jag ska antagligen shoppa lite, fast vi åker egentlige dit för att skjutsa Jonna och Nattis till Stockholm horse show :) Men medans dom är där kan ju jag gå på stan lite. Jag behöver verkligen köpa julklappar nu, har faktiskt inte köpt en ända än..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0