Behind the scenes

2013-11-14 @ 22:51:10
Jag försökte sminka mig lite läskigt igår. Det blev rätt så bra för att vara första gången. Men nu vet jag att jag ska använda lite mindre pappen än vad jag gjorde, Om ni förstår vad jag menar. Ni ser där det ska föreställa att det är sprucken hud? Huden är lite för tjock för att vara äkta. Men man lär sig av sina misstag ;) Nästa gång gör jag det bättre! De här bilderna är från när jag gjorde iordning mig så de är inte redigerade än.. Men de redigerade bilderna kommer upp på lördag eller söndag :) Har inte tid att redigera dem nu för att jag snart ska sova och imorgon ska jag till mamma och det redigeringsprogramet som jag använder är hos pappa. Så jag får fixa bilderna när jag kommer tillbaka till pappa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0