Grattis Malin!

2013-11-25 @ 19:56:00
Idag fyller min bästa vän Malin år! Grattis igen gumman älskar dig! (Haha vet inte hur många gånger jag har sagt Grattis idag..)
 
Efter skolan gick jag hem till Malin och firade henne :D Det var jätte länge sen vi va faktiskt, så det var jätte kul! Av mig fick hon ett iPhone skal och ett par örhängen. Hon hade fått massor av trisslotter också, så dom satt vi och skrapade. Alltid lika spännande med trisslotter! Klockan fem åkte jag hem och nu har jag målat naglarna. De fick bli rosa och vita den här gången. Jag har haft svarta jätte länge nu, så jag kände att jag ville ha lite ljusare färger denna gång :) 
 
Haha hittade jätte gamla och fina bilder! Hoppas du har haft en as bra födelsedag! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var fina bilder på er :)

Svar: Haha tack :)
ellentallberg.blogg.se

2013-11-26 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0