Happy Girl

2013-11-26 @ 18:36:00
Hej! Idag gick jag upp extra tidigt för att locka håret, jag var jätte pigg också så jag ville bara gå upp. Det var väldigt konstigt eftersom att jag alltid brukar vara jätte trött på mornarna ;) Men inte idag inte! Jag fotade lite idag också eftersom att jag hade tagit min tid och lockat håret. Jag satte på mig ett fint linne och målade eyeliner också :) Jag har blivit bättre på det där med eyeliner. Innan råkade jag jämt blinka eller något annat som gjorde att det blev svart överallt ;) Men övning ger färdighet som man brukar säga!
 
Jag ska sätta mig och plugga lite nu och efter det ska jag se en film som heter ''After Earth'' Den verkade jätte spännande så jag vill verkligen se den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0