Hårproblem

2013-11-19 @ 21:43:00
Har lite hårproblem just nu! Jag vet inte vilken färg jag ska ha. Jag har funderat länge på det nu men vet fortfarande inte vilken jag vill ha. Jag färgade ju håret i helgen, då i en mörkblond färg. Men det blev typ ingen skillnad :/ Jag är jätte trött på den hårfärgen jag har nu så jag skulle verkligen vilja färga snart! Men problemet är att jag inte vet vilken färg jag vill ha? Jag tycker att både mörkblont och ljusbrunt är fint! Jag tror att jag kommer färga ljusbrun, eftersom att det inte sliter lika mycket på håret som det gör om jag skulle färga blont och så är det lättare att färga brunt hemma så att det inte ser fult ut. Man kan ju få det fint hemma om man färgar mörkblont eller blont också såklart! Men med tanke på hur det blev i helgen är jag inte så taggad på att färga mörkblont igen om det skulle hända samma misstag. Att det inte skulle bli så mycket skillnad alltså.  Det blir ju mycket billigara att färga hemma också och jag känner inte att jag vill betala jätte mycket just nu för att fixa mitt hår, med tanke på att det snart är jul och då behöver man pengarna till att köpa julklappar.
 
Här är några exempel på de hårfärger jag skulle vilja ha :)
 
Den här fina hårfärgen gillar jag jätte mycket! Supersnygg till allting, både plattat och lockigt!
 
De här hårfärgen är också jätte fin så jag vet inte riktigt hur jag ska göra?
 
Men jag väntar nog att tag innan jag färgar till någon färg :) Men om ni vill kan ni gärna slänga en liten kommentar på vilken hårfärg som ni tror att jag skulle passa bäst i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0