Hemma!

2013-11-03 @ 20:47:00
Nu är jag hemma efter en lång bilresa från Halland. Det gick rätt så fort ändå tycker jag, fast det kan nog vara för att jag sov typ hela tiden ;) Men jag har inget emot att åka bil heller! Det är rätt så mysigt faktiskt.
 
Jag har ju då varit i Halland hos min farmor och farfar. Där träffade jag mina kusiner och gick på Gekås.
Köpte mer saker än jag brukar faktiskt. Men jag berättar vad jag har köpt imorgon istället. Är jätte trött nu så vill bara lägga mig i soffan och titta på film :) Men farmor och farfar hade fått kattungar nu också. De har det varje gång vi är där, hehe. Så det finns väldigt mycket katter att gosa med, mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0