Köpen från Karlskoga

2013-11-08 @ 21:13:56
Hej! Igår var jag en sväng i Karlskoga med mamma. Jag skulle bara köpa lins vätska men det blev lite mer också ;)
Det är ju så lätt att få med sig lite mer saker än man har tänkt! Jag köpte ju alltså lins vätska, en väska till linserna och ett linsetui. Sen köpte jag också ett läppstift, låtsas blod och latex. Jag vet att Halloween är över nu men det skiter jag i! Man kan ju alltid sminka sig läskigt :) Får se när jag kommer använda det, snart hoppas jag i alla fall!
 
Idag tog jag bussen till Karlskoga men Malin och Stina :) Jag följde med dom hem till deras nya lägenhet. Det var första gången jag var där. Jätte fint var det! När jag hade varit där en stund tog jag bussen vidare till Storfors.
När jag kom hem tog jag det lite lugnt först, sen gick jag ut till hästarna och nu ska jag titta lite på Idol och äta.
Ska kanske försöka göra lite läxa också men vi får se hur jag gör :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0