Fantastisk dag!

2013-10-30 @ 15:28:00
Hade en as grym dag igår med de bästa tjejerna! Samra var i Degerfors i tre dagar så då träffade jag och några tjejer henne. (Samra gick i min klass innan) Vi åt pizza och gjorde massa annat skoj :D Jag och Miranda sov över hos Lisa och Samra på kvällen också. Jätte kul! När alla hade vaknat städade vi och sen skulle Samra åka hem :( Det var inte kul, man ville att hon skulle vara här längre!
 
Nu har jag suttit och redigerat lite bilder som Elvira tog på mig, Samra, Lisa, Martina, Miranda och Elin.
Sen ska jag packa, för imorgon åker jag till Halland! Har inte varit där sen i somras så det ska bli kul :) 
 
Saknar dig redan Samra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0