Första dagen på höstlovet

2013-10-26 @ 19:11:00
Nu har ju höstlovet börjat. Såå skönt! Jag har inte planerat så mycket vad jag ska göra än, men jag ska i alla fall träffa min saknade vän Samra och åka till Halland :) Och så ska jag sov länge på mornarna också så klart ;) Fast jag var tvungen att gå upp kl 06.00 i morse men typ alla andra mornar ska jag sova länge. Jag skulle iväg på dressyr tävling i Kristinehamn när Jonna och Jut skulle tävla, så det var därför jag gick upp så tidigt.
Jut var väldigt pigg så det gick inte så bra :/ Men vi får hoppas att hon är lugnare nästa tävling!
Sen har jag typ varit ute i stallet hela dagen.
 
Tog några bilder igår när jag kom hem från skolan. Några lägger jag upp nu och så lägger jag upp lite fler senare, för att vi har så dåligt internet just nu. Det tar jätte lång tid att ladda upp bilder. Det tog typ en timme att ladda upp de här bilderna..
 
Nu blir det lite filmmys med familjen :) Ha en bra kväll allesammans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0