Mysig måndag

2013-10-28 @ 19:59:00
Hej! Har ju varit ledig idag eftersom att det är höstlov. Jätte skönt att vara hemma och ta  det lugnt.
Jag sov rätt så länge idag, har inte haft så mycket sovmorgon den senaste tiden, så det var skönt! Tog det lugnt hela dagen också. Jag sminkade mig och sen fotade Jonna mig lite och sen gick vi ut till hästarna. Jonna hoppade Pi idag, det var ett tag sen. De brukar mest rida dressyr, men det är ju kul med lite variation :) Jag stod och tittade på då, egentligen skulle jag ta lite bilder på dem, men det blev för mörkt så det blev det inget med..
 
I morgon ska jag träffa Samra! AS KUL!! Åh vad jag har längtat :D
 

Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh sluta va så vacker du tar död på mig <3

Svar: Du är vacker Miranda <3
ellentallberg.blogg.se

2013-10-29 @ 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0