Nya designen

2013-10-18 @ 20:13:56
Hej! Ledsen för dålig uppdatering! Jag har varit så upptagen på sistone. Igår var jag i stallet hela tiden efter skolan och idag har jag varit med Malin.
 
Ni kanske har märkt att jag har bytt design och header här på bloggen. Jonna och jag satt uppe jätte länge en kväll och fixade. Fast det var mest Jonna som fixade eftersom jag inte kan... Då är det ju bra att man har en snäll syster som hjälper till! ;) Ville ha lite mera höst färger och sen så har jag aldrig bytt design innan. Jag blev rätt så nöjd med den, fast det jag inte gillar är att man inte kan klicka på "äldre inlägg" där nere. Det gillar jag verkligen inte, så var det på min gamla design också! Vi får se om jag kanske byter snart igen men det tror jag inte.
 
Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på Kick ass 2 :D
 
Har skaffat mig en ny sånhär också ↓
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0