Soppa!

2013-10-21 @ 22:00:14
Hej!
Idag skulle jag ta bussen hem till Bjurtjärn efter skolan. Det gick faktiskt bra förutom att jag höll på att missa bussen först. Men som tur var kom jag precis i tid :D Skulle ju vara lite jobbigt om jag missade den! När jag kom hem blev jag bemött av mina två gosiga katter som hoppade upp i famnen på mig, sen kom min lilla vovve och gosade också. Jag älskar att bo på landet! Det är så mysigt med alla djur!
 
När jag hade bytt om till stall kläder och tagit något att äta gick jag ut och tog in hästarna med mamma. Vi skulle fixa Jut för Jonna skulle på träning med henne I Botorp :) Jag stannade inte kvar och tittade på träningen, jag åkte hem med pappa istället. Vi gjorde lite soppa när vi kom hem. Jag brukar typ aldrig laga mat men idag kände jag mig jätte sugen på det! Vi gjorde en kyckling soppa som var as god!
 
Nu ska jag läsa ut en bok som ska vara utläst till imorgon. God natt alla fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0