Tävlings helg

2013-10-13 @ 13:26:01
Hej! Har inte haft så mycket tid att blogga på i helgen. Igår var jag på dressyrtävling i Karlstad.
Jonna skulle tävla med Pi. Det gick rätt så bra förutom att Pi bockade och kickade under hela galopp delen :/
Ibland är hon jätte snäll och gör ingenting men ibland håller hon på och krånglar hela tiden, och igår var det en riktig krångel dag. Jag har nog aldrig sett henne hålla på så mycket!
 
Idag stod klockan på 05:10, då skulle vi upp och gör iordning Jut. Jonna skulle tävla henne i Gyttorp idag.
Det gick bra fast Jut var väldigt stel i nacken och så ville hon inte stå still ( Fast det vill hon ju nästan aldrig ;) ), men det blev ändå bra! Hon red samma program som hon red med Pi igår, så det gick mycket bättre idag än vad det gjorde igår :)
 
Snart ska jag åka hem till pappa och redigera och fixa med lite bilder som jag har tagit under helgen. 
Jag ska kanske byta design och header idag! ( Om jag hinner.. ) Så ni kan ju titta in här lite senare på kvällen ingen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0