Busskort

2013-09-22 @ 20:31:00
Hej hej! Idag har jag kollat på film och bara tagit det lugnt. Hade tänkt att göra lite läxa också men så blev det inte..
Ska nog göra lite innan jag lägger mig. Det är studie dag imorgon så jag ska nog vara med Malin då.
Har inte varit med henne på ett tag nu.
 
Nu har jag äntligen fått mina busskort! Mamma fixade det för någon dag sen.
För er som inte visste det så bor jag i Bjurtjärn när jag är hos mamma :) Det ligger mellan Karlskoga och Storfors.
Så jag vill ju kunna ta mig till och från skolan själv. Innan har jag åkt med mamma, när jag har varit hos henne på skoldagarna. Men vi får se om jag kommer åka så mycket buss till skolan. Jag måste åka så tidigt om jag ska åka buss. Klockan 06:00 går bussen från Bjurtjärn.. Så det är ju lite tidigt! Men nu kan jag ta mig hem ifrån skolan i alla fall :)
 
Jag måste ha två olika kort eftersom att jag åker mellan två olika län.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0