Höst!

2013-09-21 @ 21:20:20
Hej! I natt sov min kusin Lucas över hos mig. Han är 3år och jätte gullig.
Vi var på marknad i Storfors idag. Lucas åkte lite karuseller och köpte lite saker men jag köpte ingenting förutom lite godis. När vi kom hem från marknaden kom Simon och Catarina. Catarina är min moster och Simon är barnbarn till hennes kille. Vi fikade och så vart dom ute i stallet med Jonna och mamma.
Jag orkade inte följa med ut för jag hade lite feber. Jag har inte mått alls bra idag. Har haft ont i huvudet, varit snorig och haft lite feber. Får hoppas att jag blir bättre snart!
 
Jag fotade lite på morgonen innan vi åkte iväg till marknaden också.
Kände att jag inte hade gjort det på ett tag.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0