Måla!

2013-09-15 @ 19:46:42
Hej! Har precis kommit  in från att ha målat en hel dag i stallet. Eller ja jag var ute och gick med hästarna i en timme också. Men vi målade väldigt mycket! Den svarta färgen tog till och med slut. Så nu måste vi köpa en ny innan vi kan måla med svart igen.
 
Jag ska snart äta, har typ inte ätit på hela dagen så är jätte hungrig. Sen ska jag duscha, titta på en film och  göra läxan om jag hinner. Har Engelska prov på tisdag och jag har inte börjat plugga än. Så imorgon blir det att plugga hela dagen. Ska till pappa imorgon förresten. Vi ska nog åka in till Karlskoga någon gång i veckan och köpa nya skor till mig. Jag behöver verkligen nya, mina converse är helt sönder nu.
Hoppas ni har haft en bra dag! :)
 
En liten del av det vi målade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0