Marknad

2013-09-07 @ 21:37:22
Hej hej! Var på marknad i Filipstad idag. Asså den var mycket större än jag trodde!
Jag har typ bara vit på plutt marknader och sen kommer man till den här stora.
Jag visste att den var stor men inte så stor som den var. Vi gick typ vilse, haha!
Men dag en var jätte bra. Det var strålande väder, hittade fina saker, åt goda saker och såg Lina Flodins!
Jag visste att hon var där men jag trodde inte att vi skulle se henne eftersom marknaden var så stor.
Jag och Jonna skojade till och med om att vi kanske skulle se henne och så kom hon! As kul!
Så en kändis såg vi idag alltså. Jag skulle ha gått fram men det kändes lite dumt att springa efter henne...
Om ni vill gå in på hennes fina blogg klickar ni HÄR.
Det jag köpte var två navel piercingar och en ögonskuggspalett. Så nu är jag nöjd :)
 
När vi kom hem gick vi ut och sprang 6km. Så det var väldigt uppfriskande!
Men nu vill jag bara hoppa in i duschen, är jätte svettig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0