Middag

2013-09-01 @ 13:03:00
Hejsan! Klockan 7 i morse gick jag och Jonna ut till hästarna, gav dem mat och släppte ut dem.
När vi var klara gick vi in och la oss igen. Sov till klockan 11, då gick jag upp och städade för att vi skulle få besök. Hann inte och städa så mycket förrän de kom men det gjorde inget.
 
Igår var jag ju ute och åt i Karlskoga på Strand kanten. Det var ganska god mat. Jag åt en talrik kyckling spett och någon efterrätt som jag inte kommer ihåg vad den hette. Jag gillade inte kycklingen så mycket det smakade så konstigt men pommesen var goda. Efterrätten var inte heller så god, smakade surt och jätte konstigt.
Men trevligt hade vi! :) Typ hela min släkt från mammas sida var där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0