Nya sprayer

2013-09-17 @ 20:52:45
Hej! Idag har jag haft fullt upp. Först var jag i skolan och sen åkte pappa och jag till Karlskoga för att titta på skor.
Men vi hittade inga bra skor så vi ska nog skicka efter istället. Men jag hittade ett saltvatten spray och ett värmeskydds spray, så det var ju bra :)
När jag kom hem från Karlskoga gick jag och pappa ut och sprang en runda, när jag hade sprungit klart körde jag lite styrketräning och nu sitter jag här. Ska snart äta och duscha. Kanske plugga också. Jag skulle ha engelska prov idag men det blev inget. Läraren var sjuk. Det var riktigt bra tyckte jag, jag var inte redo för prov tror jag.
Provet blev flyttat till Torsdag, så imorgon måste jag plugga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0