The notebook

2013-09-30 @ 22:02:00
Har precis sett The notebook.
 Har velat sett den länge nu. Jag har hört många pratat om den och sagt att den var jätte bra så jag var bara tvungen att se den. Den var väldigt romantisk men lite sorglig också. Jag bara älskar såna filmer.
Min favorit film är Pearl Harbor. Den är jätte sorglig och romantisk. Så om ni vill börja gråta till en film är det bara att titta på den ;) Men nu tillbaka till The notebook. Den var en väldigt bra, romantisk och sorglig film.
Grät i slutet. Fast den slutade ändå rätt så bra tyckte jag. Inte som Titanic, den slutar inte alls bra tycker jag.
Jag blir helt förkrossad när jag har sett den filmen. Men den är skit bra i alla fall!
 
Så nu vet ni att jag älskar romantiska filmer hehe. Om ni inte har sett de filmerna borde nu göra det tycker jag.
Fast alla måste väl ha sett Titanic någon gång ;) Men de andra två filmerna är det nog inte så många som har sett.
Det är as bra i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0