Välkomna hem!

2013-09-16 @ 17:35:00

Nu har mina Victoria secret saker som jag beställde för några dagar sen kommit!
Jag köpte Love spell och Aqua kiss. Hade tänkt och köpa strawberry champagne också men det blev bara de här två. Kanske köper den någon annan gång :) Men jag är jätte nöjd med dom jag köpte.
Jag visste att Love spell luktade gott men jag visste inte hur Aqua kiss luktade. Men den var fantastisk god den också!

Det var lite mildare doft på den än det var på Love spell.  

 

Jag köpte mina Victoria secret på fyndiq.se. Man kan också köpa dem på lyko.se för ett bra pris. Det finns säkert jätte många sidor man kan köpa dem på men här har ni två tips :)

 

 
Jag älskar flaskorna, de har så fina färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0