Dagens smink

2014-04-19 @ 17:31:00
Innan jag gick ut på en promenad i det fina vädret idag sminkade jag mig lite extra fint eftersom att det är påsk! Jag gjorde en enkel skuggning med en ganska tjock eyeliner som ni ser på bilderna nedan.
 
Det är så bra nu när det är lov! Då har jag tid att göra saker. Som tillexempel att sminka mig och blogga mycket mer! Det är ju jättebra! Men snart är lovet över och det vill jag absolut inte! Orkar bara inte med skolan! Men man får se det från den positiva sidan att det snart är sommarlov. Det är faktiskt inte så länge kvar nu. Jag måste verkligen köpa nya kläder inför sommaren! Mycket rosa och vitt ska det bli! Sen ska jag slinga håret ännu ljusare snart. Det ser jag verkligen fram emot! Jag har inte fixat håret sen januari tror jag... Men snart så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0