Min fina häst

2014-04-05 @ 22:11:05
Hej! Jag har tillbringat hela dagen ute i stallet idag. Därför har jag inte haft tid att blogga. Det blir ofta lite sämre bloggning när jag är hos mamma, eftersom att vi har hästar här. Jag har typ helt olika liv beroende på om jag är hos mamma eller hos pappa. Hos mamma är jag ute och tar hand om alla djur vi har här, och när jag är hos pappa sitter jag vid datorn eller sminkar mig typ. Det blir liksom lite mer skönhet hos pappa eller vad jag ska säga. Jag har tid att göra lite mer saker, måla naglarna till exempel. Hos mamma får man ta lite skit under naglarna. Lite olika va?

Imorgon ska jag åka till Gyttorp för att Jut och Jonna ska tävla. Så det blir mycket fixning imorgon, för på dressyrtävlingar är det viktigt att vara fin! Vi tvättade Jut förut och flätade hennes man. Men imorgon ska vi fixa knopparna och lite annat :) 

Jag älskar den här fina hästen! Hon gör mig glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0