Tangle Teezer

2014-04-04 @ 16:21:09
Jag tänkte tipsa lite om en borste som jag har! Den heter Tangle Teezer och är verkligen jättebra! Tangle Teezern är uppbyggd av både långa och korta borst spikar som gör att det är lätt att borsta igenom tovigt hår med den. Borsten funkar lika bra i blött som i torrt hår. Jag vet inte riktigt vart man kan köpa den, men den borde nog finns på salonger eller på Kicks. Vet dock inte vad den kostar eftersom att jag fick min i julklapp för några månader sen. Men jag skulle tro att den kostar runt 100-200kr. Den Tangle Teezern jag har är lila och min syster har en rosa hemma hos mamma som jag brukar använda. Jag gillar verkligen att det finns så många fina färger och så tycker jag designen är väldigt fin och annorlunda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0