NY BLOGG!!!

2014-08-05 @ 20:03:00
Detta är mitt sista inlägg jag någonsin kommer skriva på denna blogg. Det är så att jag har fixat iordning en ny blogg på en annan bloggportal nu. Jag har velat byta blogg ganska länge faktiskt, men det tog lite tid att fixa med den nya bloggen. Men nu är den äntligen klar och jag redo att börja blogga där! Så om ni vill fortsätta följa mig hittar ni mig nu på ellentallberg.se . Klick bara HÄÄÄÄÄÄR så kommer ni komma till bloggen!
 
Detta känns lite sorgligt ändå.. Att byta blogg alltså. Jag har ju faktiskt haft den här i två år nu. Så alltså finns det två år av mitt liv på denna blogg. Det är ganska coolt om man tänker efter faktiskt. Men nu är jag redo att byta blogg, jag har ju faktiskt velat detta i ett år nu... Hejdå bloggen, ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0