Härlig dag

2014-02-25 @ 18:32:00
Hej! Idag körde jag på uppsatt hår och tre stora örhängen i ena örat och vanliga pluppar i det andra :) Lite annorlunda än vad jag brukar ha kanske. Jag brukar inte ha tid att byta örhängen på morgonen och uppsatt hår har jag inte haft på jätte länge i skolan känns det som! Det har ju varit kallt ute nu och jag går nästan jämt till skolan på morgonen då det brukar vara lite extra kyligt och då blir det så kallt att ha uppsatt eftersom att man inte kan ha någon mössa över tofsen eller bullen man har i håret. Men idag var det en varm och fin dag så då behövde jag inte mössa!
 
Jag gillar mixen av örhängena faktiskt! Alla örhängen är köpta på Gekås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0