Karlskoga

2014-02-04 @ 19:32:00
Hej! Jag har inte varit så aktiv här på bloggen på sistone, jag har inte haft några bilder och min vardag har inte varit så intressant heller. Så det fanns helt enkelt ingenting och blogga om. Men men nu bloggar jag och det är ju huvudsaken!
 
Idag efter skolan tog jag bussen in till Karlskoga för att möta Jonna och mamma men de var lite sena så jag fick vänta en stund. Medans jag väntade passade jag på att gå in på lite affärer och köpa lite saker. Jag köpte en ögonskuggsborste och en fransböjare. Båda var i fina och ljusa färger och matchade varandra jätte bra. Jag behövde egentligen inte en till ögonskuggsborste men den var så fin så jag var bara tvungen att köpa den! En fransbjare behövde jag dock, min hade gått sönder så därför behövde jag en ny. Fast jag brukar inte använda fransböjare så mycket eftersom mina fransar redan är rätt så böjda :)
 
Både ögonskuggsborsten och fransböjaren är köpta på H&M för 50kr styck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0