Nytt från Gekås

2014-02-24 @ 19:17:00
Hej! Som ni alla vet så har jag varit hos mina släktingar i helgen och de bor nära Gekås. Vi var inne där och handla två gånger, både på fredagen och på lördagen och jag hittade ganska mycket fina saker som jag köpte :) Jag tänkte bara visa det jag köpte i sminkväg, för annars skulle det bli för mycket, haha!
 
Jag köpte tre jätte fina läppstift för bara 50kr tillsammans! (Jag vet att mina naglar ser hemska ut)
 
Två mascaror, en vattenfast och en vanlig.
 
6 stycken läppennor och en blå kajalpenna.
 
En puder kabukiborste från ecotools och en rougeborste.
 
En liten sminkväska.
 
Ett vanligt rosa läppglans.
 
Och tre fina nagellack :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0