Ojoj, rosett i håret och allt

2014-02-19 @ 21:27:00
Hej! Idag har jag varit i stallet och mockat och gjort andra halvtråkiga saker. Jag, min hund Ebba, min syster Jonna och min ponny Jut gick till våran grannes rid bana och red. Eller ja, det var Jonna som red och jag som fotade henne :) Det blev väldigt fina och ljusa bilder faktiskt! Vi brukar typ aldrig var ute och rida så tidigt som vi gjorde idag, så vi brukar nästan aldrig kunna ta bilder eftersom att det är för mörkt annars. Men då är det bra med lov ibland så man hinner :)
 
Kände att jag inte hade några bilder att lägga upp här, så jag gjorde en fläta (med rosett till och med), slängde på mig lite läppstift, tog på mig en fin tröja (då jag har haft på mig stalltröjan typ hela dagen) och tog några bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0