On the road

2014-02-05 @ 17:40:42
Sitter just nu i mörkret i en bil påväg hem till Bjurtjärn. Jag har varit hos pappa en stund efter skolan. Hann med rätt mycket faktiskt. Först tittade jag lite på paradise hotel Norge och sen fick jag för med att jag skulle gå ut och ta några bilder! Jag tänkte på det i skolan idag, att jag inte har tagit någon vinter bild i år alltså! Så då tänkte jag att jag skulle ta några snabba bilder och så blev det. Mitt smink var inte helt perfekt dock, hade gått med det hela dagen i skolan så det hade försvunnit lite men det gick bra i alla fall. Jag tror inte det är så många som sitter och granskar bilderna så noga faktiskt. Jag tror att bilderna kommer upp här imorgon men vi får se om jag hinner bli klar med dem tills dess :) 

När jag kommer hem till mamma ska jag plugga. Det skulle jag egentligen gjort innan men jag tog ju bilder istället ;) Haha så brukar det blir, jag jämt skjuter upp allting tills sista dagen på kvällen! Egentligen är det ju rätt så skönt att ha läxan färdig på kvällen men så tänker man ju inte riktigt på dagen. Då tänker jag jämt "jag ska bara göra det här först" eller "jag tar det senare". Jag ska försöka bli bättre på att göra läxan tidigare, haha fast det tror jag faktiskt inte går så bra men men.. Ha en fin kväll alla! 

Bild från idrotten idag! Fina brudar va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0